1. Γιατί να εγγραφώ ως χρήστης στο genique.gr;

Κάνοντας εγγραφή στη genique.gr δημιουργείτε το δικό σας λογαριασμό στον οποίο έχετε αποκλειστικά και μόνον εσείς πρόσβαση, ώστε να μπορείτε να κάνετε πιο εύκολα και γρήγορα τις αγορές σας. Η διαδικασία εγγραφής είναι πολύ γρήγορη και την κάνετε μόνο μία φορά. Απλά πάτε στο πάνω δεξί μέρος της αρχικής σελίδας, πατάτε το σύνδεσμο που συμβολίζεται με ένα ανθρωπάκι και στην συνέχεια ακολουθείτε τα βήματα εγγραφής όπου θα σας ζητηθούν κάποια βασικά στοιχεία!

Παρόλα αυτά, δεν είναι απαραίτητο να είστε μέλος για να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας.

2. Γιατί να εγγραφώ στο newsletter της genique.gr;

Οι εγγεγραμμένοι στο newsletter της genique.gr ενημερώνεστε άμεσα για τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν καθώς και για όλες τις νέες παραλαβές, προσφορές αλλά και εκπτώσεις.

3. Πώς μπορώ να πραγματοποιήσω την πληρωμή για κάποια παραγγελία μου;
Οι τρόποι πληρωμής που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για τις παραγγελίες σας, συνοπτικά, είναι οι εξής:

  • Πληρωμή με κάρτα (χρεωστική ή πιστωτική).
  • Με κατάθεση σε τράπεζα.
  • Mε αντικαταβολή. (Χωρίς επιπλέον χρέωση αντικαταβολής)
  • Με PayPal.

Για περισσότερες πληροφορίες σε σχέση με τους τρόπους πληρωμής πατήστε εδώ

4. Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά;

Όσον αφορά τις παραγγελίες εντός Ελλάδας το κόστος μεταφορικών το αναλαμβάνει αποκλειστικά η genique. Για παραγγελίες που πραγματοποιούνται από το εξωτερικό το κόστος ορίζεται στα 15€. Για τν Κύπρο το κόστος ορίζεται στα 4€ ενω για τις υπόλοιπες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης η χέψση θα είναι 15€ για πακέτα βάρους μέχρι 2kg. Για παραγγελίες μεγαλύτερες των 2kg μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας, στέλνοντας email, στο info@genique.gr. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το κόστος επισκευθείτε την ενότητα Αποστολή & Επιστροφές.

5. Τι διαφορά έχουν τα έξοδα μεταφοράς/αποστολής από τα έξοδα αντικαταβολής;

Τα έξοδα μεταφοράς έχουν να κάνουν μόνο με την αποστολή του δέματος ενώ τα έξοδα αντικαταβολής έχουν να κάνουν μόνο με την διαδικασία είσπραξης των χρημάτων (είναι η αμοιβή που παίρνει η εταιρία ταχυμεταφορών για την εκτέλεση/διεκπεραίωση της συναλλαγής).

Είναι δύο διαφορετικές χρεώσεις. Σε περίπτωση που δεν θέλετε να χρεωθείτε με έξοδα αντικαταβολής επιλέξτε κάποιον άλλον τρόπο πληρωμής που δεν έχει καθόλου χρέωση (πιστωτική/χρεωστική κάρτα, paypal, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό).

6. Είναι όλα τα προϊόντα άμεσα διαθέσιμα;

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα genique.gr καταβάλει κάθε προσπάθεια τα προϊόντα του να είναι όλα άμεσα διαθέσιμα χρησιμοποιώντας σύγχρονα προγράμματα παρακολούθησης αποθεμάτων αποθήκης. Σε περίπτωση εξαντλήσεως κάποιου κωδικού έχετε τη δυνατότητα να εισάγετε την διεύθυνση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου στην σελίδα του προϊόντος που έχει εξαντληθεί προκειμένου να ενημερωθείτε στην περίπτωση που το προϊόν είναι και πάλι διαθέσιμο.

7. Πως ενημερώνομαι για την εξέλιξη της παραγγελίας μου;
  • Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, λαμβάνετε ένα ενημερωτικό e-mail με τον αριθμό παραγγελίας στο e-mail που καταχωρήσατε.
  • Στην συνέχεια αφού λάβουμε την παραγγελία σας ξεκινάει η προετοιμασία της για αποστολή. Στο στάδιο αυτό ενημερώνεστε και πάλι με νέο e-mail. 
  • Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί από εμάς θα λάβετε ένα e-mail, όπου θα μπορείτε να δείτε όλα τα βήματα της παραγγελίας σας μέχρι να την παραλάβετε.

8. Πόσος χρόνος απαιτείται για να παραλάβω την παραγγελία μου;

Η genique.gr εγγυάται την παράδοση από 1-3 εργάσιμες ημέρες για όλη την Ελλάδα.

Για παραγγελίες που πραγματοποιούνται από την Κύπρο ο χρόνος παράδοσης ορίζεται στις 5-7 εργάσιμες ημέρες.

Για παραγγελίες που πραγματοποιούνται από το εξωτερικό ο χρόνος παράδοσης ορίζεται στις 5-15 εργάσιμες ημέρες.

Οι παραγγελίες αποστέλλονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται Παρασκευή-Κυριακή αποστέλλονται τη Δευτέρα.

Οι χρόνοι αυτοί μπορεί να αλλάξουν σε περιπτώσεις που περιγράφονται στην ενότητα Αποστολή & Επιστροφές

9. Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;

Φυσικά και μπορείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν που έχετε αγοράσει από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα genique.gr. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα δέχεται την επιστροφή προϊόντων εντός 10 ημερολογιακών ημερών υπό ορισμένες προϋποθέσεις. Δείτε τους όρους στη σελίδα μας Αποστολή & Επιστροφές

10. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο +30.2106914676 εργάσιμες ώρες και μέρες. Μέσω e-mail στο info@genique.gr ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας που θα βρείτε εδώ.

11. Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου δεδομένα;

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα genique.gr θεωρεί κάθε πληροφορία που παρέχει ο χρήστης σχετικά με προσωπικά του δεδομένα ή την παραγγελία του εμπιστευτική και απόρρητη και γι’ αυτό δεσμεύεται ρητά για τη μη δημοσιοποίηση, ανταλλαγή, πώληση ή αποκάλυψη προσωπικών δεδομένων και στοιχείων των πελατών του. Δείτε περισσότερες πληροφορίες στη σελίδα μας Όροι και Προϋποθέσεις Χρήσης και Πολιτική Απορρήτου.

12. Πως μπορώ να βρώ το μέγεθός μου;

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα genique.gr, σας παρέχει τους κατάλληλους οδηγούς μεγέθους τόσο για τα ρούχα που διαθέτει. Κάθε σελίδα προϊόντος διαθέτει την επιλογή μέσα από την οποία ο χρήστης μπορεί να δεί τα μεγέθη. Μπορείτε επίσης να δείτε τους αντίστοιχους οδηγούς στην σελίδα Οδηγός Μεγέθους.

Προϊόν που προστέθηκε στη λίστα αγαπημένων

Τα cookies βοηθούν στη βελτίωση των υπηρεσιών που σας παρέχουμε. Με τη χρήση του site και των υπηρεσιών μας, αποδέχεστε την χρήση τους. Διαβάστε περισσότερα.